mandag 22. oktober 2007

Endelig en oppdatering..



Ups, nå er det lenge siden jeg har skrevet. Ikke fordi jeg ikke har produsert noe, for det har jeg, altså, men jeg har ganske enkelt glemt det litt bort.. Vel, jeg viste jo fram et par Nøstebarnplagg jeg holdt på med her tidligere i sommer, og de er ferdige for en stund siden. De har vært i god bruk...kjempegode plagg som kan anbefales.
Jakka er i str 9-12 mndr og passer fint til min 8 mndr gamle gutt. Litt lange armer og litt romslig er den, men så holder den utover. Det er jo fordel med lange armer, da, så slipper han votter når han ligger i vogna.
Dressen er i str 6-12 mndr og passer også fint, har strikket bena og armene litt lenger enn det som sto i oppskriften. Det gikk med i litt under en bunt av den lyse fargen og litt over en bunt i den brune. I oppskriften sto det 200 gram, så jeg bestilte bare en bunt av hver farge, men det gikk jo mer av den mørke enn den lyse siden jeg har ensfargede ribbekanter, så jeg måtte nok bestille mer garn, ja..

1 kommentar:

frksnupp sa...

Den dressen var nusselig! Jakka også. . . Ha en fortsatt fin kveld