mandag 22. oktober 2007

Jeg har blitt tagget

Oppdaget plutselig at jeg var blitt tagget av Anlen..
Poenget er
1. Link til den som har tagget deg.
2. Fortell 7 sannheter om deg, litt forskjellig og litt rart.
3. Tag 7 folk i slutten av bloggeninnlegget.
4. Legg en melding i bloggen deres for å si at de er blitt tagget.

Vel, her er iallefall 7 sannheter om meg selv:

1. Jeg er altfor glad i kaker
2. Jeg er enebarn
3. Jeg har gått 18 år på skole
4. Jeg liker ikke hagearbeid spesielt godt..
5. Jeg er ganske flink til å strikke og hekle.. :)
6. Jeg er litt stuegris..
7. Jeg har tre flotte barn og en mann jeg er veldig glad i! Heldig er jeg!

Har inntrykk av at de fleste er tagget opptil flere ganger, og jeg har ikke så mye tid, så jeg gjør det enkelt og utfordrer de som ennå ikke er tagget og leser dette til å skrive om seg selv!

Ingen kommentarer: