torsdag 22. november 2007

Min første Jan

Jada, jeg er litt treig, men to år etter alle andre strikker jeg min første Jan. Den er strikket i Tuva (sikkert mange som kjenner igjen fargekombinasjonen.. :))
Den er svært godtatt av eieren, 4 år gamle snuppelupp. Den ble tatt i bruk omtrent før jeg hadde festet tråder, og iallefall før jeg hadde heklet kanter.. Den observante leser ser kanskje at den snart trenger en tur i vaskemaskina. Vel, har allerede fått bestilling av frøkna på en til. Hyggelig at det en lager faller i smak hos ungene.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Flott fargekomibasjon til lille snuppelupp ;-)
Er sååå treig selv også - enda ikke funnet frem til oppskriften,jeg....
Er den på norsk?

Fidus sa...

Jeg vil også ha sånne votter!! Jan har jeg strikket, men når tutlemor ikke vil bruke kjole, så...